Die liggaam van die mees geliefde inwoner van ’n vreedsame kusdorpie word in ’n rotspoel op die strand gekry. Haar vriendin Daleen, ’n professionele fotograaf, besef dit is nie ’n normale verdrinking nie, want Nerina het gely aan hidrofobie.
Daleen ontdek dat alles op die dorp nie so onskuldig is soos dit voorkom nie.
Raaiselagtige kodewoorde in tienergesprekke, wat sy tydens haar fotosessie by die skool se winterbal raakhoor, versterk haar kommer oor ’n partytjie waarheen Dalri, haar dogter, genooi is. Sy weet: GNOC is ’n akroniem vir get naked on camera. Dit maak haar bekommerd, want hierdie fotosessies is nie bloot om kuns te maak nie.
’n Kriptiese waarskuwings wat sy ontvang, verklap die skuldige se ongemak met haar stokperdjie: fotografie van die naghemel wat met lang sluiteropeninge geneem word om ligbane te skep. Dít impliseer dat sy dalk nader aan die antwoorde is as wat sy besef. Wát die antwoorde is, bly egter vir haar duister.
Almal lyk naderhand verdag, selfs die outistiese tienerseun oor wie Nerina haar ontferm het.
Dan raak dinge erger. Baie erger.
Bets Smith is bekend vir haar diep menslike verhale. In hierdie roman gebeur dit weer: Let byvoorbeeld op na die Mula-winkel, wat die gemeenskap dien deur middel van Nerina Labuschagne, die slagoffer, se rommelherwinningsprojek, ’n gemeenskaplike groentetuin en ’n gepaardgaande voedingsprojek. Daaruit groei ’n bring-en-koop-winkel, die Mula Swop Shop, waar kinders met hul verdienste uit rommelopruiming lewensmiddele kan koop. Nerina help ook met die verfraaiing van die dorp.
Dié roman lees lekker, maar is uiteindelik soveel meer as bloot ’n verhaal oor ’n moord op ’n kusdorpie.