Ons kom toe ʼn bietjie tot ruste in Hartenbos waar ons familie (en die kinders se niggies) al vir jare bly. Ons was nogal verras om die nuwe Hartenbos Seefront-sakekompleks te sien soos ons inry. Dit is ook duidelik dat Hartenbos en Mosselbaai “groot dorpe” geword het wat nie meer hoofsaaklik hulle inkomste gedurende vakansietye genereer nie.
Dit was weereens interessant om te sien hoe verskillende soorte ondernemings se diensvlakke verskil. ʼn Sekere lokaal het byvoorbeeld orals geadverteer dat ʼn nuwe drankie tydens ʼn Steve Hoffmeyer-konsert beskikbaar sou wees – maar hulle voorraad was binne ʼn uur op en later hulle kleingeld ook. Aan die anderkant het sekere koffiewinkels en restaurante wêreldklas diens gelewer.
So wat is my punt?
- Uitnemende diens is nie opsioneel as jy beplan om ʼn winsgewende en langlewende besigheid te bedryf nie. Danksy sosiale media en aanlyn resensieplatforms is daar nie meer wegkruipplek vir individue en besighede wat swak diens lewer nie.
- Uitnemendheid begin in jou kop. Dis ʼn manier van dink en doen – ʼn wêreldklas houding wat oorspoel na alles wat jy aanpak, ongeag of jy jou eie besigheid het of nie.
My nuutste Klipkouers onderhoud: Luister HIER na Episode 61 met Theo Vorster.
Ek het onlangs my eerste digitale sakehulpbronne geloods. Die e-boek is ʼn sakegids met 62 bladsye. Dit bevat 104 verkoopstrategieë en sakefoute van Afrikaner-entrepreneurs asook ʼn splinternuwe KLIPKOUERS-digitydskrif. Klik hier vir meer inligting.