Konsep Suid-Afrikaanse identiteitsbestuursbeleid beskikbaar vir openbare insette

28/01/2021
| Deur Alana Bailey
paspoort

Deur Alana Bailey

’n Konsep identiteitsbestuursbeleid is deur die departement van Binnelandse Sake vir openbare kennisname gepubliseer. Dit is by https://pmg.org.za/call-for-comment/1011/ beskikbaar en enigeen wat kommentaar daarop wil lewer, moet dit voor 28 Februarie 2021 by die departement indien.

Van die vernaamste doelstellings van die beleid, word soos volg daarin opgesom:

  • om die departement van Binnelandse Sake te herposisioneer as die enigste verskaffer van amptelike identiteits- en burgerlike statusverifikasiedienste;
  • om reëls op te stel wat toegang tot en die verwerking van bevolkingsregisterdata bestuur in ooreenstemming met toepaslike beleide en wetgewing; en
  • om die Nasionale Bevolkingsregister te vervang met ’n inklusiewe, digitale bevolkingsregister wat veilig en akkuraat is, maar ook die vertroulikheid van die inligting beskerm, naamlik die Nasionale Identiteitstelsel (NIS).

Die uitdaging is om identiteitsbesonderhede met ander staatsinstellings, internasionale belanghebbendes soos grensbeheerowerhede en selfs instellings uit die sakewêreld byvoorbeeld kommersiële banke te kan deel, sonder dat die betrokke individue se reg op privaatheid en wetgewing in dié verband geskend word.

Die departement staan verder voor die uitdaging om die stelsel só te ontwikkel dat dit met die vernuwings wat die Vierde Nywerheidsrewolusie gaan meebring, sal bybly.

Tans skep identiteitsdiefstal en maatskaplike ongelykhede groot uitdagings vir die bestuur van identiteitsinligting in die land.

Ten einde identiteitsdiefstal te probeer voorkom, word die inlees van meer biometriese besonderhede van elke individu voorgestel, onder meer dat kinders by geboorte geregistreer moet word, maar dat die inligting wat dan vasgelê word, aangevul moet word wanneer hulle vyf word om te verseker dat hulle geboortesertifikate nie gesteel of verkoop kan word, soos wat tans die geval is nie.

Die ou groen identiteitsboekies moet dringend uitgefaseer word, aangesien dit min veiligheidskenmerke het en identiteitsdiefstal vergemaklik. Geen finale afsnydatum vir die uitfasering daarvan word egter in die beleid genoem nie.

Nuwe identiteitsnommers word selfs oorweeg, omdat die huidige nommers private inligting van individue soos geslag en geboortedatum bevat. ’n Lukrake kombinasie van syfers wat outomaties geskep word, kan vir ’n unieke nommer sorg, sonder dat die individu se privaatheid geskend word.

Strenger wetgewing word voorgestaan sodat die skending van kubersekuriteit, byvoorbeeld om identiteitsdiefstal te pleeg, voorkom kan word.

Die konsep beleid stel dit baie duidelik dat hierdie voorgestelde aanpassings GEEN invloed sal hê op kriteria wat vir immigrasie, vlugtelingstatus of burgerskap geld nie, maar bloot ten doel het om elkeen se identiteit en status in die land vas te lê en toe te sien dat dit maklik aangepas kan word indien dit sou verander – met ander woorde wanneer iemand ’n immigrant met permanente verblyfreg was en dan ’n burger word, moet die stelsel die wysiging dadelik kan doen.

Tevore het die stelsel ook net vir twee geslagte voorsiening gemaak, naamlik manlik en vroulik, maar nou word dit aangepas vir meer opsies in ooreenstemming met die benadering van die Wêreldgesondheidsorganisasie (WGO).

Om armes te akkommodeer, word besin oor aansoekkoste. Die gevoel is dat eerste aansoeke vir identiteitsdokumente, geboortesertifikate en sterftesertifikate gratis moet wees. Individue het wel die verantwoordelikheid om dokumentasie op te pas, so vir volgende aansoeke sal waarskynlik dan wel betaal moet word. ’n Glyskaal word vir die bepaling van die koste voorgestel. Aangesien niemand verplig word om ’n paspoort te hê nie, sal aansoekers volgens die beleid wel van die eerste aansoek af daarvoor moet betaal.

Ambisieuse datums word vir die afhandeling van die implementering van die NIS voorgestel, maar die stelsel moet nog gebou word en die departement noem dat die opleiding van voldoende personeel en begrotingstekorte groot uitdagings tot gevolg gaan hê.

Wêreldwyd hou die proses dop en sal enige aanpassings wat die proses tot gevolg het, op ons nuusplatforms bekendmaak.

Deel op

Watter taal praat jy by die huis?
Naam en van
+27(Suid-Afrika)
+93 (Afghanistan)
+355 (Albanië)
+213 (Algerië)
+376 (Andorra)
+244 (Angola)
+-267 (Antigua en Barbuda)
+54 (Argentinië)
+374 (Armenië)
+61 (Australië)
+43 (Oostenryk)
+994 (Azerbeidjan)
+-241 (Bahama-eilande)
+973 (Bahrein)
+880 (Bangladesh)
+-245 (Barbados)
+375 (Wit-Rusland)
+32 (België)
+501 (Belize)
+229 (Benin)
+975 (Bhutan)
+591 (Bolivia)
+387 (Bosnië en Herzegovina)
+267 (Botswana)
+55 (Brasilië)
+673 (Brunei)
+359 (Bulgarye)
+226 (Burkina Faso)
+257 (Burundi)
+238 (Kaap Verde)
+855 (Kambodja)
+237 (Kameroen)
+1 (Kanada)
+236 (Sentraal-Afrikaanse Republiek)
+235 (Tsjad)
+56 (Chili)
+86 (China)
+57 (Colombia)
+269 (Komore)
+243 (Demokratiese Republiek Kongo)
+242 (Republiek Kongo)
+506 (Costa Rica)
+385 (Kroasië)
+53 (Kuba)
+357 (Ciprus)
+420 (Tsjeggië)
+45 (Denemarke)
+253 (Djiboeti)
+-766 (Dominica)
+-808 (Dominikaanse Republiek)
+593 (Ecuador)
+20 (Egipte)
+503 (El Salvador)
+240 (Äquatoriaal-Guinee)
+291 (Eritrea)
+372 (Estland)
+268 (Eswatini)
+251 (Ethiopië)
+679 (Fidzi)
+358 (Finland)
+33 (Frankryk)
+241 (Gabon)
+220 (Gambië)
+995 (Georgië)
+49 (Duitsland)
+233 (Ghana)
+30 (Griekeland)
+-472 (Grenada)
+502 (Guatemala)
+224 (Guinee)
+245 (Guinee-Bissau)
+592 (Guyana)
+509 (Haïti)
+504 (Honduras)
+36 (Hongarye)
+354 (Ysland)
+91 (Indië)
+62 (Indonesië)
+98 (Iran)
+964 (Irak)
+353 (Ierland)
+972 (Israel)
+39 (Italië)
+-875 (Jamaika)
+81 (Japan)
+962 (Jordanië)
+7 (Kasakstan)
+254 (Kenia)
+686 (Kiribati)
+850 (Noord-Korea)
+82 (Suid-Korea)
+383 (Kosovo)
+965 (Koeweit)
+996 (Kirgisië)
+856 (Laos)
+371 (Letland)
+961 (Libanon)
+266 (Lesotho)
+231 (Liberia)
+218 (Libië)
+423 (Liechtenstein)
+370 (Litauen)
+352 (Luxemburg)
+261 (Madagaskar)
+265 (Malawi)
+60 (Maleisië)
+960 (Maledive)
+223 (Mali)
+356 (Malta)
+692 (Marshall-eilande)
+222 (Mauritanië)
+230 (Mauritius)
+52 (Mexiko)
+691 (Mikronesië)
+373 (Moldowa)
+377 (Monaco)
+976 (Mongolië)
+382 (Montenegro)
+212 (Marokko)
+258 (Mosambiek)
+95 (Mianmar)
+264 (Namibië)
+674 (Nauru)
+977 (Nepal)
+31 (Nederland)
+64 (Nieu-Seeland)
+505 (Nicaragua)
+227 (Niger)
+234 (Nigerië)
+389 (Noord-Masedonië)
+47 (Noorweë)
+968 (Oman)
+92 (Pakistan)
+680 (Palau)
+507 (Panama)
+675 (Papoea-Nieu-Guinee)
+595 (Paraguay)
+51 (Peru)
+63 (Filipyne)
+48 (Pole)
+351 (Portugal)
+974 (Katar)
+40 (Roemenië)
+7 (Rusland)
+250 (Rwanda)
+-868 (Saint Kitts en Nevis)
+-757 (Saint Lucia)
+-783 (Saint Vincent en die Grenadine)
+685 (Samoa)
+378 (San Marino)
+239 (Sao Tomé en Principe)
+966 (Saoedi-Arabië)
+221 (Senegal)
+381 (Serwië)
+248 (Seychelle)
+232 (Sierra Leone)
+65 (Singapoer)
+421 (Slowakye)
+386 (Slovenië)
+677 (Salomonseilande)
+252 (Somalië)
+27 (Suid-Afrika)
+211 (Suid-Sudan)
+34 (Spanje)
+94 (Sri Lanka)
+249 (Soedan)
+597 (Suriname)
+46 (Swede)
+41 (Switserland)
+963 (Sirië)
+886 (Taiwan)
+992 (Tadjikistan)
+255 (Tanzanië)
+66 (Thailand)
+670 (Timor-Leste)
+228 (Togo)
+676 (Tonga)
+-867 (Trinidad en Tobago)
+216 (Tunisië)
+90 (Turkye)
+993 (Turkmenistan)
+688 (Tuvalu)
+256 (Oeganda)
+380 (Oekraïne)
+971 (Verenigde Arabiese Emirate)
+44 (Verenigde Koninkryk)
+1 (Verenigde State)
+598 (Uruguay)
+998 (Oesbekistan)
+678 (Vanuatu)
+379 (Vatikaanstad)
+58 (Venezuela)
+84 (Viëtnam)
+967 (Jemen)
+260 (Zambië)
+263 (Zimbabwe)
(Suid-Afrika)
Afghanistan
Albanië
Algerië
Andorra
Angola
Antigua en Barbuda
Argentinië
Armenië
Australië
Oostenryk
Azerbeidjan
Bahama-eilande
Bahrein
Bangladesh
Barbados
Wit-Rusland
België
Belize
Benin
Bhutan
Bolivia
Bosnië en Herzegovina
Botswana
Brasilië
Brunei
Bulgarye
Burkina Faso
Burundi
Kaap Verde
Kambodja
Kameroen
Kanada
Sentraal-Afrikaanse Republiek
Tsjad
Chili
China
Colombia
Komore
Demokratiese Republiek Kongo
Republiek Kongo
Costa Rica
Kroasië
Kuba
Ciprus
Tsjeggië
Denemarke
Djiboeti
Dominica
Dominikaanse Republiek
Ecuador
Egipte
El Salvador
Äquatoriaal-Guinee
Eritrea
Estland
Eswatini
Ethiopië
Fidzi
Finland
Frankryk
Gabon
Gambië
Georgië
Duitsland
Ghana
Griekeland
Grenada
Guatemala
Guinee
Guinee-Bissau
Guyana
Haïti
Honduras
Hongarye
Ysland
Indië
Indonesië
Iran
Irak
Ierland
Israel
Italië
Jamaika
Japan
Jordanië
Kasakstan
Kenia
Kiribati
Noord-Korea
Suid-Korea
Kosovo
Koeweit
Kirgisië
Laos
Letland
Libanon
Lesotho
Liberia
Libië
Liechtenstein
Litauen
Luxemburg
Madagaskar
Malawi
Maleisië
Maledive
Mali
Malta
Marshall-eilande
Mauritanië
Mauritius
Mexiko
Mikronesië
Moldowa
Monaco
Mongolië
Montenegro
Marokko
Mosambiek
Mianmar
Namibië
Nauru
Nepal
Nederland
Nieu-Seeland
Nicaragua
Niger
Nigerië
Noord-Masedonië
Noorweë
Oman
Pakistan
Palau
Panama
Papoea-Nieu-Guinee
Paraguay
Peru
Filipyne
Pole
Portugal
Katar
Roemenië
Rusland
Rwanda
Saint Kitts en Nevis
Saint Lucia
Saint Vincent en die Grenadine
Samoa
San Marino
Sao Tomé en Principe
Saoedi-Arabië
Senegal
Serwië
Seychelle
Sierra Leone
Singapoer
Slowakye
Slovenië
Salomonseilande
Somalië
Suid-Afrika
Suid-Sudan
Spanje
Sri Lanka
Soedan
Suriname
Swede
Switserland
Sirië
Taiwan
Tadjikistan
Tanzanië
Thailand
Timor-Leste
Togo
Tonga
Trinidad en Tobago
Tunisië
Turkye
Turkmenistan
Tuvalu
Oeganda
Oekraïne
Verenigde Arabiese Emirate
Verenigde Koninkryk
Verenigde State
Uruguay
Oesbekistan
Vanuatu
Vatikaanstad
Venezuela
Viëtnam
Jemen
Zambië
Zimbabwe
This field is hidden when viewing the form
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Nuutste artikels